2013. november 21.

The Versatile Blogger Award

Én is büszke tulajdonosa lettem a "sokoldalú blogger" díjnak, amivel Azrail lepett meg. Meg is lepődtem kissé, mivel még nagyon újoncnak számítok, és sok felfedezetlen terület áll előttem a körömdíszítés világában, de nagyon örültem neki, és ezúton is köszönöm szépen. :)


A szabályok a következők:

1. Helyezd el a díjat a blogon!
2. Linkeld be, aki jelölt téged!
3. Jelölj te is blogokat a díjra!
4. Értesítsd őket a jelölésről!
5. Írj 7 dolgot magadról!

Próbáltam olyan blogereket jelölni, akik időről időre változatos témájú bejegyzésekkel jelentkeznek, és/vagy rendkívül kreatívak abban amit csinálnak, emellett még nem kapták meg a díjat.

Enikő: Cserkomuffin
Aggie: Lakkhatalom
Nitulino: Pink, Candy, Pop
Verus: Lakkfan

7 dolog magamról:

1. Utálom az esőt. Irigylem azokat, akik szeretnek az esőben sétálni, meg táncolni, és egyéb agyatlanságok - mert ugye attól még esik, hogy én ki nem állhatom - de sajnos én nem vagyok képes erre.
2. A gyümölcsös fagyikat részesítem előnyben, kedvencem a sárgadinnye.
3. Imádom a kapros dolgokat. Édes, vagy sós, egyaránt jöhet.
4. Szeretek korcsolyázni, pedig nem különösebben tudok. :) A legnagyobb mutatványom, hogy elesés nélkül haladok. :D Sajnos a környékünkön nincs rá túl sok lehetőség.
5. Nem volt még eltörve egy csontom sem, pedig estem már le úgy egy fáról gyerekkoromban, hogy esés közben elvesztettem az eszméletem.
6. Évek óta csak kispárnán alszom, abból viszont kettő kell, mert egy alá bedugom a kezem, a másik meg... kell és kész! :D
7. Totál fel tudom idegesíteni magam, amikor a szelektív hulladékgyűjtő mellé leteszik a nem újrahasznosítható szemetet, vagy teletömik a "sima" konténert műanyag flakonokkal, amit még csak össze se nyomnak.

Ti szeretitek a változatosságot, vagy hajlamosak vagytok a jól bevált dolgokhoz ragaszkodni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése