2013. október 12.

Díjat kaptam

Első díjam. :) Köszönöm, Noémi!


Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot
2 Válaszolj 11 kérdésre
3 Tegyél fel 11 kérdést
4 Küldd tovább 11 embernek



11 dolog magamról:

1. Késős vagyok. Ezzel néha a környezetem agyára megyek.
2. Az egyik kedvenc állatom a nagy mara.
3. Szeretem a tökfőzeléket. Fasírttal nagyon fincsi! Hmm...
4. Félek a gázálarcoktól. Ez van. Igazából nem tudom, mi lehet az oka, meg azért szerencsére nem vészes.
5. Nem tudok fütyülni. És nem, nem a répán múlik. :D
6. Macskabolond vagyok. De remélem nem lesz belőlem "bolond macskás nő". :D
7. Szeretek mosogatni. Azt már kevésbé csípem, ha tönkre teszi a manikűröm.
8. Egyke vagyok. Nagy bánatomra...
9. Kontaktlencsét hordok. Már nagyon, nagyon régóta.
10. Még sosem kellett fogyókúráznom. Bármit eszek tartom a súlyom.
11. Vásárláskor túl sokat nézelődöm. És nem csak a pasim gondolja így, hanem még a barátnőm is.



Noémi kérdései:

1. Mióta vagy a körömlakk szerelmese?
Intenzívebben kb. 2 éve.

2. Mit csinálsz szívesen a blogoláson kívül szabad idődben?
Régen rengeteget olvastam, erre kezdek visszaszokni.

3. Van házi állatod? Hogy hívják?
Halaim vannak, de nincs nevük. :)

4. Hány darab körömlakkod van?
77

5. Melyik azaz étel amit nem szeretsz?
Disznósajt. Hátőőő... biztos van más is, de most ez ugrott be. :D

6. Mi a kedvenc színed?
Lila.

7. Milyen zenét szeretel? Kedvenc együttes/énekes?
Változó, de általában bolondosakat. :) Ami régebb óta megmaradt az Ákos.

8. Mit hallgatsz most?
Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I., Pharell

9. Mi a kedvenc sorozatod?
Dr. Who

10. és filmed?
Mondjuk legyen Az ötödik elem, de sok van, amit szívesen újranézek. Pl. legutóbb így voltam a Vissza a jövőbe trilógiával, vagy a District 9-nal.

11. Hogyan látod a jövőd?
Azt hiszem, előbb öregszem meg, mint hogy felnőnék. :)



Az én kérdéseim:

1. Mi az a körömdíszítési technika, amit legközelebb ki szeretnél próbálni?
2. Kutya vagy macska? Van kedvenc fajtád?
3. Szoktál sütni? Mi a specialitásod?
4. Mit olvastál utoljára?
5. Zuhanyozni, vagy fürdeni szeretsz jobban?
6. Milyen vicces/képtelen álmod volt legutóbb?
7. Mi volt a jeled az oviban?
8. Elmennél egyedül moziba?
9. Ha nyaralás, akkor vízpart, városnézés, vagy túrázás?
10. Sportolsz valamit?
11. Mire vagy büszke?



Akiknek továbbadom a díjat:

Angel: Angel Design
Azrail: Azrail
Szilvia: K-öröm
Lexa: Glitterfingersss
Aggie: LakkHatalom
Pancsi: Pancsi pipereasztala

Próbáltam olyanokat válogatni, akik még nem sokszor kapták meg. :D

10 megjegyzés: