2015. december 18.

Blog Karácsony 2015.

Az idei a 3. Blog Karácsony, amin részt veszek. Igazából azt hiszem, ennyiszer szervezte meg összesen ezt az ajándék börzét Iluss. :)


A Testvérkódex blog Dettijét "húztam". Sajnos nem volt annyi időm, hogy komolyabban elmélyedjek a blogjukban elejtett információ morzsák után kutatva, így hát inkább kifaggattam kicsit. Szerencsére egész jó kis instrukciókat kaptam, sőt még sokban egyezik is az ízlésünk, így nem volt nehéz dolgom a csomag összeállításakor.

Miután útjára indítottam az ajándékaimat, már csak a postást kellett várnom. Majd kibontani Adrienn meglepijét, és örülni. :)


A fahéjas narancsos cuki kuglóf formájú szappant, amit Adri és az anyukája saját kezűleg készítettek, egyszerűen imádom! :3 Aaaaannyira karácsony illata van! :D És a többi ajándék is telitalálat. Levendulás arcpakolás, rózsa szappanok és körmös cuccok. :)

Az Aden körömlakkok is kifejezetten karácsonyiak. Alig várom már, hogy készítsek egy igazi ünnepi manikűrt valamelyikkel.


Megyek is, megnézem a többiek ajándékát. ;)

4 megjegyzés:

  1. Szuper kis csomag, a lakkszett pedig elképesztően ünnepi! :)

    VálaszTörlés
  2. Úúú *.* Tökéletes csomag :D Az a kuglóf szappan valami halálian aranyos :D A lakkok pedig meseszépek! :) Köszönöm, hogy részt vettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, annyira cuki! :3 A lakkok egyikét már ki is próbáltam, a Manikűrvadász karácsonyi fordulójára készítettem vele manikűrt. Ja, és mi köszönjük a szervezést, Iluss! :)

      Törlés