2014. június 13.

Júniusi körömkihívás - 2. Nyárias

Megszületett a poszt Manna kihívásának 2. témájához is, lejjebb megleshetitek.


Sajnos az előző manikűröm eltávolítása során kissé hazavágtam a géllakkozásomat. Az történt ugyanis, hogy sikerült a fedő géllakkot is levakarnom a glitterekkel együtt a körmömről, így csodás domborzati térképszerű képződményeket viselek a kacsóimon... És mivel nem vagyok szakember, nem nagyon akartam belekontárkodni holmi felületi reszelgetéssel, úgyhogy kénytelen voltam alternatív megoldást találni a 2. és 3. témára, mert az hamar egyértelművé vált számomra, hogy a betervezett krém finisű lakkok önmagukban nem jöhetnek most szóba.
Így esett, hogy az egy-két éve agyonhasznált, de mostanában hanyagolt L'Oréal Color Riche 305-ös Dating Coral lakkjára saran wrap technikával került egy kis Avon Speed Dry+ Strawberry is. Plusz egy-egy pici arany szegecs a gyűrűsujjaimra.


Sajnos a fotókon nem annyira kivehető a minta, mint élőben. Próbáltam olyan képeket válogatni, ahol látszik a különbség a két szín között. Nem tudom, mennyire sikerült, de azért remélem, nem csak én látom bele.


A benti fotó kicsit hóka lett, nekem ezen is tetszik, bár így inkább tavasziasnak tűnik.


Hogy tetszik ez a színpárosítás? Megvan nektek valamelyik lakk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése