2014. június 9.

Júniusi körömkihívás - 1. Glitteres

Csatlakoztam én is Manna júniusi kihívásához, aminek főszereplői a "nélkülözött" lakkok lesznek. Mostanra készültek el a fotók, mutatom is gyorsan, mivel holnap már új téma jön. :)


Először a glitteres lakkok között kellett kutakodnunk. Nos nekem volt egy H&M-es még nem használt szerzeményem, a Glitter Lagoon nevezetű kicsike (tényleg az, tök cuki a maga 5 ml-ével). Először fehér, majd nude alapon akartam elkészíteni a glitteres átmenetet, illetve gondolkodtam egyre sötétedő türkiz alapban is, de végül egyszerűen csak felvittem szivaccsal a francia géllakkomra (nem SK). Így jobban passzol szerintem a csodás napsütéses időhöz.




Tudom, ez így nem egy nagy mutatvány, de legalább kipróbáltam a lakkot, és csillámos végű francia manikűröm sem volt még eddig.

Ti mit viseltek most a körmeiteken?

4 megjegyzés: