2014. március 15.

Ismerjük meg egymást!

Már régen volt személyesebb bejegyzés (magamtól nem is nagyon szánom rá magam), úgyhogy külön örültem, amikor értesültem róla, hogy engem is jelölt Bella erre a kis játékra. Biztosan ti is találkoztatok már vele, hiszen a napokban elárasztották a blogokat ezek a "bemutatkozó" posztok. Ha ennek ellenére még mindig nem unjátok, akkor olvassatok tovább.

A szabályok:
1. Linkeld be azt az ember a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
4. Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólásban a blogukon.

1. pont pipa, nézzük a következőt:

1. Szeretnék egy cicát itthonra, akit agyon lehet dögönyözni. ^.^ Sajnos amíg nem lesz, addig mások cirmosain kell kiélnem a hajlamaimat. :)

Forrás
2. Kisgyerekként úgy gondoltam, az idegen nyelvek olyanok, mint a titkosírás. Csak kicseréled a szavak betűit egy összekevert sorrendű ABC betűire, és kész. :D
3. Nem rajongok a tejért, de a tejtermékek jöhetnek.
4. Még a "pöttyös könyves" korszakomban előfordult, hogy elolvastam előre az utolsó oldalt. Tudom, botrányos szokás...
5. Szeretek aludni. Nagyon. És szinte bárhol, bármikor képes vagyok művelni ezt a tevékenységemet. :)
6. Már nagyon várom a nyarat, a kedvenc évszakom. <3
7. Egyébként most már átlendültem azon az érzésen is, amikor télen nem tudom elképzelni sem, hogy lesz (vagy volt) valaha is olyan meleg, hogy ujjatlan felsőben és rövidnaciban/miniben lehet flangálni. Nyáron ugyanígy szoktam érezni a hideggel és a kabát viselésével kapcsolatban. És ezt mindig, minden évben eljátszom. :D Ja, erről eszembe jut Roger, a debil macska a Nagyon vadonból.


Nos, mire összehoztam ezt a bejegyzést, elég sokan kitöltötték már ezt a TAG-et, de azért talán sikerült találnom 7-et, akik még nem. Ha van kedvetek, ugorjatok neki. :)

Marcsi a Csirkenők a Nőkért bloggerinája, mert nemrég találtam rá.
Glitterfingers Lexa, aki sok mindenről ír, de róla már rég olvastam.
Beauty, style and everything á la Nora, szintén nem régóta olvasom rendszeresen.
A Cheap and Chic look blog Vikijének nagyon szeretem a személyesebb posztjait.
Lora in Nailwonderland: vajon hogy telhetnek a napok Körömcsodaországban?
Panka körmök: tetszik amit csinál, szeretnék többet megtudni róla
A Petronella's beuty and lifestyle Petrájától is szívesen látnék random érdekességeket.

Legyen kellemes hétvégétek!

5 megjegyzés:

  1. Én nem tudok leszokni arról hogy minden megkezdezt új könyvnek ne olvassam el az utolsó mondatát...de ez nálam babonaféle...:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a jelölést, felveszem a teendők listájára.:)

    VálaszTörlés
  3. Az 5., 6. és 7. pont rám is teljesen igaz :-D

    VálaszTörlés
  4. A 3., 4., 5. rám is igaz. Az 1. is, csak kutyára cserélve. ^^ Amúgy gyerekként néha én is hátraolvastam, de szerencsére csak nagyon ritkán. Egy esetet azonban sosem fogok elfelejteni. Harry Potter 5 olvasása közben random hátrafordítottam egy oldalra és az első mondat, amelyre rápillantottam: "Sirius meghalt." Annyira lesokkolódtam, rögtön összecsaptam a könyvet. :D Aztán próbáltam elhitetni magammal, hogy csak félreolvastam az egészet. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és köszönöm, hogy kitöltötte. Jó volt olvasni a randomságokat. ^^

      Törlés