2013. november 27.

Essence zselés körömmatrica - berlin's most wanted

Namármost. Lelövöm az elején a poént, de valóban nem a tartóssága a legnagyobb érdeme az essence zselés körömmatricájának. Ugyanakkor "egyéjszakás" körömdíszítésnek beválhat. Biztos találkoztatok már vele itt-ott, igazából nagyon nem új cucc, már éppen futtatják kifelé, én is így jutottam hozzá. Volt már egy darabom a kollekcióból más mintával, de ezt még mindenképpen szerettem volna kipróbálni, merthogy újságpapíros, ÉS mintás, ÉS nem egyszínű. :) De hogy haladjak az új szerzemények felavatásával is, csak gyűrűsujjra ment, a többire pedig az essence i'm the boss! (ez is kifutó termék egyébként). Így néznek ki együtt:



Másik kéz
Valami ilyesmi látványnak jobban örültem volna, mint az alábbi vakus képen. A valóságban ugyanis inkább feketének látszik első ránézésre. :( Az aprócska pelyhek pedig fedőlakk nélkül kissé zavaróan kiállnak.


Nekem tetszik ez a graffitis/újságpapíros/névtelen leveles stílus, de sajnos már a felragasztást 2-3 órával követő gyors zuhanyzást sem bírta szegénykém. Igyekeztem menteni a még menthetőt, és alulról megerősítettem némi gyorsan száradó fedőlakkal a körmöm végénél felvált "szamárfület". Ezt még másnap este is eljátszottam, de a harmadik napra már a lakk is kezdett lepattogni, szóval nem volt értelme a további trükközésnek.

Ja, és hogy halmozzam az élvezeteket, az új Hello Kitty formájú üvegbe zárt fehér körömlakkom használtam a matrica alá. (Miért felejtem el mindig befotózni a lakkokat?!) Ezt a kis cukiságot egyébként Mannánál láttam, kínai üzletekben lehet rálelni. Sajnos, nekem nem volt elég belőle az egy réteg. Igaz, a fedéssel nem lett volna gond, viszont nem sikerült egyenletesen felvinnem. És hát... meglehetősen büdös... még szerencse, hogy a matrica megakadályozta a szagok terjedését. :D Persze, lehet, hogy csak az én ingerküszöböm túlzottan alacsony. A Lora lakkjaim felkenésére sem visz rá a lélek, pedig mások azokat is kibírják valahogy. :)

Most lehet, hogy úgy tűnik, egy nagy melléfogás volt ennek a manikűrnek az elkészítése, pedig nem. Mindezek ellenére nagyon szerettem hordani.

Ti lecsaptatok valamire az essence akciós kosaraiból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése