2013. október 13.

A barna, ami arany

Mindig nagyon tetszettek az ombre csillámos körmök őszi színekben, ezért a legutóbbi fodrászkellékesnél tett látogatásom alkalmával beszereztem egy gyönyörű barna csillámport tartalmazó tégelyt. Akkor még nem tudtam, hogy a Lovely Blink Blink kollekcióban szintén van egy csodás barna glitteres lakk. Na de sebaj, valamit majdcsak tudok kezdeni mindkettőjükkel. :D Végül az ombre hatásról is lemondtam, a körmeim rövidségére való tekintettel, így maradt a Lovely Blink Blink Nr. 8-as számú lakk tesztelése a Lovely Nude Nr. 7-ese fölött.


Felkenve inkább aranynak mondanám, mint barnának, de ezt is elnéztem neki, mert hihetetlenül szép. Legalábbis én sokszor kaptam magam azon, hogy a körmeimet nézegetem. Bár lehet, hogy ennek az az oka, hogy eddig nem volt arany színű lakkom. A gyakori szemlélődés során észrevettem azt is, hogy az arany mellett rózsaarany hexagonok is fellelhetők az enyhén füstös, csillámos alapban. Sajnos ez a képeken nem igazán látszik. Egy rétegben is megfelelő mennyiség kerül a körmökre, de én kíváncsi voltam, hogy néz ki két rétegben, ezért a gyűrűs és a hüvelyk ujjam kapott még egy adagot a jóból. Kicsit több a cucc, és sötétebb az alap, de a látványos különbséghez kevésnek találom.


Jó kislány voltam, és alapoztam is BTGN-nel, a sort pedig az új NYC Turbo Dry Top Coat-ommal zártam. Tetszik, hogy ilyen híg, könnyű vele dolgozni. Tényleg gyorsan megszárad, gyakorlatilag 5 perc után mentem az ágyba, és nem ébredtem párnamintával. Ami nagyon furcsa volt, hogy az egyik ujjamon felgyűrődött a fedőlakk, és vissza tudtam tolni a helyére. :D


Ti is hordanátok hétköznapi őszi manikűrként, vagy inkább csak alkalomra?

2 megjegyzés:

  1. Huha, nagyon szép. Én simán bevállalom hétköznapra is az ilyen manit :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Hát igen, szerettem is nagyon. :)

    VálaszTörlés