2013. szeptember 27.

3. rész

Már csak 5 fotó maradt a régiségeimből, úgyhogy ideje belehúznom az újdonságok megalkotásába. Mostanában egy kicsit ellustultam. Ehhez képest épp egy francia manikűrt készítek. Hahh! Jól belehúztam, nem igaz? Na de mik is maradtak ki eddig?

Megint nyomdáztam. Teljes körmös minta és sikerült. Teljesen odáig meg vissza voltam. :D
A saran wrap technikát sem hagyhattam ki.
Mix & match. Imádom.
A fotón kicsit meglepődtem. Élőben valahogy jobban egyben volt.
És a legfrissebb. Végre betörtem az új pecsételőm. Pedig már majdnem feladtam.
Ki melyiket tudná elképzelni magán? Esetleg tovább gondolnátok valamelyiket?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek ezek is! A középső és az utolsó a kedvencem. (:

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, a középsőt én is nagyon szerettem. Az utolsónál pedig többször újra lakkoztam a "csupasz" körmeim. Érdekes, hogy a nyomdázott sokkal jobban bírta. Lehet, hogy azért, mert jóóóó vastagon fedőlakkoztam, biztos ami biztos. ^^

    VálaszTörlés
  3. A saran wrapos a kedvencem, de a mix & match is szupi lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A mix & match is tartalmaz ám nyomokban saran wrapot. :)

      Törlés